شیشه دانلود

http://6she.rozblog.com/

داستان بعضی از ما !!!

ماهی مون هی میخواست یه چیزی بهم بگه . تادهنشو وا می کرد آب میرفت تودهنش نمی تونست بگه. دست کردم تو آکواریوم درش آوردم . شروع کرد ازخوشالی بالا پایین پریدن. دلم نیومد دوباره بندازمش اون تو اینقده با

ماهی مون هی میخواست یه چیزی بهم بگه . تادهنشو وا می کرد آب میرفت تودهنش نمی تونست بگه. دست کردم تو آکواریوم درش آوردم . شروع کرد ازخوشالی بالا پایین پریدن. دلم نیومد دوباره بندازمش اون تو اینقده با

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
خلاصه داستان :

ماهی مون هی میخواست یه چیزی بهم بگه . تادهنشو وا می کرد آب میرفت تودهنش نمی تونست بگه.


دست کردم تو آکواریوم درش آوردم . شروع کرد ازخوشالی بالا پایین پریدن. دلم نیومد دوباره بندازمش اون تو

اینقده بالا پایین پرید خسه شد خوابید.

دیدم بهترین موقع تا خوابه دوباره بندازمش تو آب. ولی الان چندساعته بیدار نشده. یعنی فکرکنم بیدار شده دیده انداختمش اون تو قهر کرده خودشو زده به خواب.
 
این داستان رفتار بعضی از آدم هایی است که کنارمونند. دوستشون داریم و دوستمون دارند ولی ما رو نمی فهمند و فقط تو دنیای خودشون دارند بهترین رفتار را با ما میکنند

توضیحات / دانلود گزارش کد : 197

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان