شیشه دانلود

http://6she.rozblog.com/

طراحی

طراحی

طراحی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
خلاصه داستان :

Light Image Resizer 4.5.8.0 نرم افزاری کاربردی جهت تغییر اندازه تصاویر می باشد. نرم افزارهای مختلفی نظیر فتوشاپ و … برای تغییر اندازه تصاویر موجود هستندولی گاها افراد اشنائی با این نرم افزار ها نداشته به همین دلیل برای تغییر اندازه تصاویر خود با مشکل روبرو می شوند. نرم افزار حاضر به شما این امکان را میدهد که بدون کوچکترین مشکلی و در کمترین زمان ممکن تصاویر خود را به اندازه های دلخواه خود در اورده و آنها را ذخیره نمائید.عکاسانی که با دوربین های دیجتال کار میکنند کاربرد این نرم افزار برای آنها بیشتر از بقیه افراد می باشد. به راحتی میتوانید شما تصاویر خود را در سیستم خود ذخیره نموده و شروع به تغییرات با استفاده از این نرم افزار در آن ها نمائید.این تغییرات ممکن می باشد تغییر اندازه، فشرده سازی، تبدیل، ایجاد کپی و یا سازماندهی تصاویر باشد که همگی را میتوانید با استفاده از این نرم افزار انجام دهید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 299
خلاصه داستان :

قالب زیبا و فوق العاده مترو مخصوص سایت های دانلود

برای دانلود و مشاهده دمو به ادامه مطلب بروید ...

توضیحات / دانلود گزارش کد : 266
خلاصه داستان :

نرم افزار نقاشی حرفه ای با CyberLink YouPaint 1.5.0.4713

رسم نقاشی با CyberLink YouPaint را بسیار واقع گرایانه خواهید دید. این نرم افزار مخصوصا برای کودکان بسیار جالب و سرگرم کننده خواهد بود و باعث ایجاد نبوغ بیشتر در انها خواهد شد. ابزار رسم این نرم افزار شامل گچ ، مداد شمعی ، مداد رنگی و ماژیک خواهد بود که با انتخاب سایز و رنگ آن کاربر میتواند به رسم اشکال بپردازد. این نرم افزار با داشتن بیش از ۶۰ نوع رنگ یک پالت رنگی بزرگ و جذاب را در اختیار کاربر قرار میدهد تا در نقاشی خود از آنها به درستی استفاده کند و اثری زیبا خلق نماید. این نرم افزار دارای اشکال مختلفی نظیر حیوانات و وسایل مختلف نیز می باشد تا آنها را در نقاشی مورد استفاده قرار دهید. YouPaint نرم افزار نقاشی است که به شما اجازه می دهد تا از ابزار نقاشی و یا سطل رنگ و رنگ برای ایجاد نقاشی های پر جنب و جوش از صفحات رنگ آمیزی سرگرم کننده استفاده کنید. و اگر شما از نتیجه راضی نیستید، فقط آن را پاک کنید و دوباره شروع کنید! این نرم افزار دارای اشکالی آماده از درختان و گل و سبزه و شکوفه است که میتوانید با انتخاب آنها و کلیک موس یا به صورت لمسی آنها را به صورت تکرار شونده درون نقاشی خود قرار دهید. همچنین نرم افزار دارای ۷۶ نوع برچسب است که میتواند آنها را چرخاندن و تغییر سایز متناسب با نقاشی خود مورد استفاده قرار دهید. نرم افزار در ورودی خود از عکس هایی با فرمت های BMP ، GIF و ICO و JPG و PNG وTIFF پشتیبانی کرده و در هنگام خروجی گرفتن نیز فرمت های Jpg , BMP و Png قابل استفاده خواهند بود.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 143
خلاصه داستان :

Adobe Photoshop Lightroom نرم افزاری فوق العاده و حرفه ای برای عکاسان و افرادی است که میخواهند عکس های حرفه ای داشته باشند ، می باشد. شاید امکاناتی که این نرم افزار در اختیارتان قرار میدهد را در نرم افزارهای دیگری نیز یافته باشید ، ولی مسلم است کمپانی adobe نرم افزارهای بسیار قدرتمندی را وارد بازار میکند. این نرم افزار با ارائه ابزارهای پیشرفته برای کنترل عکس ها به کاربر عکاسان کمک میکند عکس های بهتری را آماده کنند. این نرم افزار محیطی بسیار عالی را برای ویرایش تصاویر آماده میکند. هرلحظه امکان برگشت به عقب و undo های طولانی وجود دارد. نرم افزار دارای براش های زیادی می باشد که میتواند در زیبا کردن هرچه بهتر عکس های تصویر برداری شده کمک کند. یکی از قدرت های نرم افزار در تنظیم رنگ است. مسلما یکی از مهمترین فاکتورها در عکاسی تنظیم بودن رنگ ها است. اگر عکسی از تنظیم رنگ نامناسب برخوردار باشد میتواند الهام بخشی خود را از دست دهد ، توسط  Adobe Photoshop Lightroom به صورت حرفه ای امکان پذیر است. تبدیل عکس ها به عکس های سیاه سفید نیز فراهم می باشد. سایه و سایه روشن ها نیز در عکاسی بسیار اهمیت دارد که توسط این نرم افزار میتوان سایه و سایه روشن ها را نیز تنظیم کرد. از بین بردن نویزهای تصویر و پرش های بوجود آمده نیز مسلما به صورت حرفه ای در این نرم افزار صورت میگیرد. ساخت عکس های کتاب مانند گرافیست های حرفه ای از دیگر قابلیت های این نرم افزار است. میتوانید با استفاده از عکس های کتابتان یه عکس کتابی بسیار زیبا طراحی کنید. در نسخه جدید این نرم افزار همانند فتوشاپ CS6 امکان ویرایش و اصلاح فیلم ها نیز اضافه شده است.

قابلیت های دیگر نرم افزار را در ادامه مطلب بخوانید…

adobe lightroom 4 حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش عکس Adobe Photoshop Lightroom 4.2 Final

توضیحات / دانلود گزارش کد : 86
خلاصه داستان :

مجموعه ۱۰۰ پلاگین فوق العاده از بهترین پلاگین های فتوشاپ را در این مطلب گرد آورده ایم تا در کاربران گرامی علاقمند به طراحی توسط نرم افزار فتوشاپ با استفاده از آنها دست به طراحی های زیباتری بزنند. پلاگین های قرار گرفته مجموعه ای از پلاگین های تجاری و رایگان هستند که پلاگین های تجاری به صورت کامل و کرک شده قرار گرفته اند. امیدواریم با دانلود این مجموعه بتوانید به خواسته خود برسید. لیست پلاگین ها در ادامه مطلب آمده است. 

 

100 ps plugin مجموعه 100 پلاگین برای نرم افزار فتوشاپ

توضیحات / دانلود گزارش کد : 82
خلاصه داستان :

Photo Flash Maker Platinum نرم افزاری حرفه ای محصول شرکت AnvSoft جهت نرم افزاری عالی جهت ساخت اسلایدشوهای فلش از عکس ، ویدیو و آهنگ شما و سپس ذخیره آنها به صورت اسلایدشو فلش برای انتشار در وب و یا قرار دادن در آلبوم های تحت وب با SWF , HTML , XML و یا رایت آنها برروی لوح های فشرده با قابلیت اتوران و هدیه دادن آنها می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید ویدیوهای FLV (یکی از ضعف های نرم افزار پشتیبانی نکردن از دیگر فرمت های ویدیویی است) و عکس ها ( JPG, TIFF, BMP & PNG) و موسیقی ( MP3, WMA , WAV) را به همراه بیش از ۶۰ افکت زیبا مخلوط کنید و یک آلبوم اسلایدشو فلش بسیار زیبا بسازید. باتوجه به اینکه یکی از نیازهای ساخت اسلایدشو نوشتن متن می باشد ، این نرم افزار امکان نوشتن متن را نیز در قسمت های مورد نیاز کاربر فراهم آورده است. قابلیت ویرایش عکس ها قبل از استفاده درون آلبوم نیز فراهم اماده تا کاربر به نرم افزار دیگری احتیاج پیدا نکند. همچنین این نرم افزار ۳۰۰ آلبوم از پیش طراحی شده دارد که کاربر میتواند از آنها برای ساخت سریع اسلایدشو و آلبوم استفاده کند. همچنین نرم افزار دارای قالب های آماده که از HTML5 نیز پشتیبانی میکنند ، می باشد تا اگر کاربر قصد انتشار اسلایدشو را تحت وب به صورت HTML5 داشت ، به راحتی این عمل را انجام دهد. جهت انتشار در وب نرم افزار کدهای لازم HTML و JAVA Script را در اختیار قرار میدهد. در هنگام ساخت آلبوم تمام زوایا قابل تنظیم است ، عرض و طول و همچنین طراحی پشت صحنه اسلایدشو قابل تنظیم خواهند بود. تعریف برخی از دستورات برای اسلایدشو نظیر نمایش دادن و نمایش ندادن و… . همچنین کاربر میتواند با ساخت یک قالب و ذخیره آن در دفعات بعدی از قالب شخصی سازی شده خودش نیز استفاده کند. همانطور که ذکر شده این نرم افزار میتواند اسلایدشو ساخته شده را تحت وب منتشر کنید یا برروی لوح های فشرده cd/dvd به صورت اتورات دار رایت نماید.

 

AnvSoft Photo Flash Maker Platinum ساخت اسلایدشوهای فلش Photo Flash Maker Platinum 5.50

توضیحات / دانلود گزارش کد : 45

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان