شیشه دانلود

http://6she.rozblog.com/

گوناگون

گوناگون

گوناگون

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
خلاصه داستان :

دانلود نرم افزار وایبر برای کامپیوتر Viber v3-1-1 امروزه نرم افزار هایی که ارتباطات رایگان برای کاربرانشان فراهم می کنند مورد استقبال عموم مردم قرار می گیرند و در این میان نام Viber بخوبی می درخشد نرم افزاری که برای جذابیت و البته سادگی خاص اش زبان زد است و شاید جالب باشد بدانید که این نرم افزار فقط در انحصار موبایل ها نیست بلکه برای ویندوز و مک نیز طراحی شده است، که از ویژگی های خاصی نظیر تماس تصویری برخوردار است، اما همان ظاهر بنفش همیشگی خود را به خوبی حفظ کرده است. البته نسخه کنونی این نرم افزار آزمایشی می باشد و هنوز در مرحله آزمایش می باشد. یک امکان فوق العاده که دراین نرم افزار وجود دارد این است که می توان تماس را از کامپیوتر به تلفن همراه انتقال داد. همچنین به راحتی می توان توسط آن، عکس و فیلم دانلود کرد. برای شروع باید ابتدا وایبر را بر روی گوشی نصب و سپس شماره موبایل خود با کد کشور خود را وارد کنید. بعد از نصب و وارد کردن شماره نسخه کامپیوتری وایبر را نصب کنید. زمانی که شماره تلفن شما وارد شد و به نرم افزار راه پیدا کردید لیست شما بر روی دسکتاپ نمایش داده می شود که می توانید توسط آن به خوبی، برای دوستانتان عکس و فیلم بفرستید، تماس صوتی-ویدیویی برقرار کنید و چت کنید. برای تنظیمات ورودی و خروجی صدا و تصویر می توانید از بخش تنظیمات نرم افزار وایبر به خوبی حالت مورد نظر خود را تنظیم کنید. همچنین می توانید برنامه را سفارشی کنید تا در زمان رسیدن پیام و یا تماس اعلانات مورد نظر برای شما اعمال شود. اضافه بر این می توانید تماس صوتی و تصویری خود را از دسکتاپ به تلفنتان هدایت کنید. برای دانلود این نرم افزار ارتباطی از آوآ صدا ادامه مطلب را مشاهده نمایید

توضیحات / دانلود گزارش کد : 302
خلاصه داستان :

بهترین برنامه تقویم شمسی فارسی برای کامپیوتر

نرم افزار JvD Calendar 6.0 بهترین تقویم شمسی و فارسی برای کامپیوتر است، برنامه به صورت کامل تقویم سال 92 را در خود جای داده است و تمامی مناسبت های ملی، مذهبی، جهانی و … را به اطلاع شما می رساند.
تقویم فقط یکی از ویژگی های کاربردی این نرم افزار است، برنامه دارای قسمت های مختلفی مانند مبدل، اوقات شرعی، آب و هوا، هشدار روزانه، تقویم
ماهانه، اخبار خوان، جستجوگر رخداد و مدیریت کاغذ دیواری است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 293
خلاصه داستان :

مدل جدید تونیک های دخترانه

مدل جدید تونیک های دخترانه , برای شما شیک پوشان و مشکل پسندان عزیز مدل های جدید تونیک دخترانه را آماده کرده ایم. در ادامه می توانید گلچینی از جدیدترین تونیک های روز را مشاهده نمایید.این تونیک های دخترانه مطابق با تمامی سلیقه ها و پسندها می باشد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 259
خلاصه داستان :

برای آموزش به ادامه مطلب بروید

توضیحات / دانلود گزارش کد : 257
خلاصه داستان :

به شما اجازه می دهد که به صورت runtime از  برنامه های وب کاربردی  مورد علاقه خود استفاده کنید.برنامه هایی که برای  The Adobe® AIR طراحی شده اند روی دسکتاپ شما اجرا می شوند و نیاز به مرورگر ندارند. شرکت های برزگی مانند ebay یا  Aol  از The Adobe® AIR استفاده می کنند تا برنامه های کاربردی مهیجی بسازند تا شما از سرویس های آنها بر روی دسکتاپ خود استفاده کنید. شما هم اکنون میتوانید این برنامه کاربردی را از سایت آوآ صدا با لینک مستقیم دانلود کنید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 255
خلاصه داستان :

نام کتاب: دوئل

نویسنده  و مترجم  : ‌ آنتوان پاولوویچ چخوف –  احمد گلشیری

زبان :پارسی

تعداد صفحات: ۱۷۸ صفحه

توضیحات :آنتون پاولوویچ چِخوف ‏ (۲۹ ژانویه ۱۸۶۰ – ۱۵ ژوئیه ۱۹۰۴) داستان‌نویس و نمایش‌نامه‌نویس برجستهٔ روس است. هر چند چخوف زندگی کوتاهی داشت و همین زندگی کوتاه همراه با بیماری بود اما بیش از ۷۰۰ اثر ادبی آفرید. او را مهم‌ترین داستان کوتاه‌نویس برمی‌شمارند و در زمینهٔ نمایش‌نامه‌نویسی نیز آثار برجسته‌ای از خود به جا گذاشته‌است و وی را پس از شکسپیر بزرگترین نمایش نامه نویس میدانند. چخوف در چهل و چهار سالگی بر اثر ابتلا به بیماری سل درگذشت.
برای ” دانلود رمان دوئل” از آوآ صدا ادامه مطلب را مشاهده نمایید...
توضیحات / دانلود گزارش کد : 250
خلاصه داستان :

آیا شما دوستان ، شرکای کسب و کار و یا بستگانی در نقاط مختلف جهان دارید ؟ آیا دوست دارید ساعت نقاط مختلف جهان را به صورت کاملا دقیق همواره پیش رو داشته باشید ؟ Sharp World Clock یک نرم افزار کامل و جامع در زمینه نمایش ساعات مختلف جهان روی دسکتاپ شما می باشد. توسط این نرم افزار قابل تنظیم شما می توانید ده ها ساعت از نقاط مختلف دنیا را همواره جلوی چشم خود در دسکتاپ مشاهده نمایید. البته این ابزار با 9 سبک جدید و ویرایش رنگ و شفافیت کاملا قابلیت شخصی سازی را داراست. از دیگر قابلیت های این ابزار می توان به نمایش پرچم هر کشور در پس زمینه ساعت ، دارا بودن الارم برای هر ساعت و پخش ساعت نقاط مختلف به صورت صوتی اشاره کرد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 247
خلاصه داستان :

آشنایی با خواص درمانی و تغذیه ای به همراه توصیه های ترش و شور

اگر توجه کرده باشید هوا که سرد می شود میل و رغبت مان به خوردن انواع شور و ترشی بیش از هر فصل دیگر می شود و احساس می کنیم خوردن آبگوشت و اشکنه با ترشی مخلوط، کله گنجشکی و کله پاچه با سیر ترشی، ساندویچ فلافل با ترشی کلم یا کتلت و کوکو با خیارشور برایمان لذت بخش و دلچسب تر می شود و به نوعی اشتهایمان را زیاد می کند…

توضیحات / دانلود گزارش کد : 238
خلاصه داستان :

AusLogics BoostSpeed 6-4-0-0 نام نرم افزاری حرفه ای  برای بهینه سازی بخش های مختلف کامپیوتر و افزایش سرعت سیستم است.این نرم افزار با اسکن و ترمیم کلید های نامعتبر رجیستری ارور های معمول سیستم عامل را رفع می کند و باعث افزایش سرعت و اجرای برنامه ها می شود.با استفاده از این نرم افزار می توانید تنظیمات ویندوز، فایل سیستمی و … را برای افزایش سرعت و کارایی سیستم تغییر دهید.از ویژگی های این نرم افزار می توان به غیر فعال کردن اجرای اتوران برنامه ها،افزایش سرعت دانلود و وبگردی،مسدود کردن تبلیغات اینترنتی،جلوگیری از دریافت ایمیل های اسپم،بهینه سازی هارد دیسک و حذف فضاهای زائد،افزایش سرعت حافظه رم و درنتیجه افزایش سرعت بوت سیستم و اجرای برنامه ها و … اشاره کرد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 226
خلاصه داستان :

دانلود نرم افزار فارسی دفترچه خاطرات

خاطره‌ نویسی یکی از عام‌ترین و صمیمانه‌ترین راه‌ها برای انتقال حس به وسیلة نوشتن است و هر کس می‌تواند با رعایت اصولی ساده و قواعدی محدود، به ساده‌ترین شکل، اتفاقات مهم زندگی خود را ثبت کند و خاطرات تلخ و شیرین زندگی همچون پیروزی‌ها و شکست‌ها، تجربیات تکرار ناشدنی، حوادث مهم و عواطف و احساسات را ماندگار کند. در این پست ما برای شما عزیزان نرم افزار فارسی خاطره نویسی را اماده دانلود کرده ایم که توسط آن خاطرات شیرین و تلخ زندگی خودتان را ثبت کنید در ادامه مطلب به تفصیل امکانات این نرم افزار خواهیم پرداخت .

توضیحات / دانلود گزارش کد : 188
خلاصه داستان :
ابزاری قدرتمند جهت بازگرداندن اطلاعات از دست رفته R-Studio Network Edition 6.2 Build 153617
| نسخه جدید R-Studio Network Edition 6.2 Build 153617 جایگزین نسخه قبلی شد|
هر یک از ما حداقل یک بار با مشکل پاک شدن ناخواسته اطلاعات روبرو شده ایم که گاه در در عرض چند ثانیه و با اشتباه سهوی خود کاربر رخ داده و یا توسط برخی از نرم افزار ها یا ویروس ها و .. اطلاعات به نوعی حذف می شوند که در هر صورت در موقع از دست دادن اطلاعات همیشه بدنبال راهی جهت برگشت اطلاعات هستیم نرم افزار R-Studio، نرم افزاری جهت برگرداندن اطلاعات از دست رفته می باشد این نرم افزار با بهرگیری از آخرین متد ها و تکنولوژی بازگردانی اطلاعات ابزاری قدرتمند جهت برگرداندن اطلاعات می باشد که توانایی بازگداندن اطلاعات از پارتیشن های ویندوز و لینوکس و برخی دیگر از سیستم عامل ها می باشد. همچنین این نرم افزار توانایی بازگرداندن اطلاعات فرمت شده، پاک شده یا آسیب دیده موجود در شبکه های محلی را نیز دارا می باشد.
توضیحات / دانلود گزارش کد : 187
خلاصه داستان :

پاکسازی کامل نرم افزارها با Total Uninstall Pro 6.2.3

توسط نرم افزار Total Uninstall Pro شما قادر به حذف برنامه های کاربردی بدون نیاز به برنامه Add/Remove ویندوز می باشید. کافیست تا نرم افزار مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید تا Total Uninstall آن را تجزیه و تحلیل کرده و فایل ها ، فولدرها ، کلیدهای رجیستری و اعتبار آن ها را شناسایی کرده و در یک نمای درختی نشان می دهد. شما می توانید جزئیات نرم افزار را مرور کرده و آیتم های مورد نظر خود را جهت حذف شناسایی کنید . نرم افزار Total Uninstall هم اکنون آماده پاکسازی نرم افزارهای آنالیز شده می باشد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 183
خلاصه داستان :
برنامه تقویم خورشیدی - نسخه Sun Calendar 6.5.2
 
| نسخه جدید Sun Calendar 7 Beta جایگزین نسخه قبلی شد|
برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان بوده که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری شمسی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) فعالیت داشته است .از دیگر ویژگی های این نرم افزار فارسی می توان به  قابلیت گذاشتن پیام به صورت زمان دار ،  رخدادهای ملی ، مذهبی و سینمایی جهان ، دارا بودن ساعت جهانی ، اوقات شرعی ، مبدل تاریخ ، دفترچه تلفن و … اشاره کرد.
توضیحات / دانلود گزارش کد : 158
خلاصه داستان :

طراحی جواهرات با نرم افزار JewelCAD Pro v2.2.2

| نسخه جدید JewelCAD Pro v2.2.2 جایگزین نسخه قبلی شد|

توضیحات / دانلود گزارش کد : 113
خلاصه داستان :

حل مسائل ریاضی پیشرفته با نرم افزار Math Resource Studio 5.0.10.1

امروزه بسیاری از نرم افزارهای کمک آموزشی تولید شده توسط شرکت های نرم افزاری را می توان به تعداد زیادی مشاهده نمود که در امر یادگیری دروس به دانش آموزان و دانشجویان یاری می رسانند و در حل مشکلات آن ها اقدام می کنند. استفاده از نرم افزارهای مختلف در زمینه های علمی و آموزشی جایگاه خاصی را برای خود ایجاد نموده اند. به کمک نرم افزارهای مختلف موجود در این زمینه می توان بسیاری از سوالات و معادلات مختلف در زمینه های مختلفی همانند ریاضیات ، فیزیک ، حل فرمول های شیمی و ... 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 111

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان