شیشه دانلود

http://6she.rozblog.com/

شیشه دانلود - 14

دانلود بازی , نرم افزار و ....

دانلود بازی , نرم افزار و ....

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
خلاصه داستان :
بررسی تخصصی کارت گرافیک با نرم افزار GPU-Z 0.4.9
| نسخه جدید GPU-Z 0.6.9 جایگزین نسخه قبلی شد|
نرم‌ افزار TechPowerUp GPU-Z، برنامه‌ای کوچک و بسیار قدرتمند به منظور بررسی دقیق ویژگی‌های کارت گرافیکی می باشد. با این نرم‌ افزار می‌ توانید اطلاعات بسیار دقیقی در مورد جزئیات فنی کارت تصویر خود به دست آورید. این نرم افزار بسیار کاربردی را در ادامه از شیشه دانلود  دریافت کنید.
توضیحات / دانلود گزارش کد : 196
خلاصه داستان :

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

 

دانلود رایگان بازی کم حجم ماهیگیری Fishing Craze برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

یکی از ورزش هایی که همه روزه در حال پیشرفت و تکامل بوده و تعداد طرفداران آن روز به روز بیشتر می شود , ورزش بسیار جالب ماهیگیری است. بر همین اساس نیز روز به روز حالت مجازی این ورزش نیز رو به گسترش بوده و بازی های جدید تر ولی با همان سبک قدیمی ساخته می شود. Fishing Craze عنوان یک بازی بسیار سرگرم کننده در این سبک بوده که توسط شرکت عظیم Big Fish Games ساخته شده است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 195
خلاصه داستان :

دانلود نرم افزار فارسی دفترچه خاطرات

خاطره‌ نویسی یکی از عام‌ترین و صمیمانه‌ترین راه‌ها برای انتقال حس به وسیلة نوشتن است و هر کس می‌تواند با رعایت اصولی ساده و قواعدی محدود، به ساده‌ترین شکل، اتفاقات مهم زندگی خود را ثبت کند و خاطرات تلخ و شیرین زندگی همچون پیروزی‌ها و شکست‌ها، تجربیات تکرار ناشدنی، حوادث مهم و عواطف و احساسات را ماندگار کند. در این پست ما برای شما عزیزان نرم افزار فارسی خاطره نویسی را اماده دانلود کرده ایم که توسط آن خاطرات شیرین و تلخ زندگی خودتان را ثبت کنید در ادامه مطلب به تفصیل امکانات این نرم افزار خواهیم پرداخت .

توضیحات / دانلود گزارش کد : 188
خلاصه داستان :
ابزاری قدرتمند جهت بازگرداندن اطلاعات از دست رفته R-Studio Network Edition 6.2 Build 153617
| نسخه جدید R-Studio Network Edition 6.2 Build 153617 جایگزین نسخه قبلی شد|
هر یک از ما حداقل یک بار با مشکل پاک شدن ناخواسته اطلاعات روبرو شده ایم که گاه در در عرض چند ثانیه و با اشتباه سهوی خود کاربر رخ داده و یا توسط برخی از نرم افزار ها یا ویروس ها و .. اطلاعات به نوعی حذف می شوند که در هر صورت در موقع از دست دادن اطلاعات همیشه بدنبال راهی جهت برگشت اطلاعات هستیم نرم افزار R-Studio، نرم افزاری جهت برگرداندن اطلاعات از دست رفته می باشد این نرم افزار با بهرگیری از آخرین متد ها و تکنولوژی بازگردانی اطلاعات ابزاری قدرتمند جهت برگرداندن اطلاعات می باشد که توانایی بازگداندن اطلاعات از پارتیشن های ویندوز و لینوکس و برخی دیگر از سیستم عامل ها می باشد. همچنین این نرم افزار توانایی بازگرداندن اطلاعات فرمت شده، پاک شده یا آسیب دیده موجود در شبکه های محلی را نیز دارا می باشد.
توضیحات / دانلود گزارش کد : 187
خلاصه داستان :
برداشتن صورت اشخاص در تصاویر با Face Off Max v3.0.9.6
| نسخه جدید Face Off Max 3.5.0.6 جایگزین نسخه قبلی شد|
دوست دارید صورت و سر اشخاص دیگر را بردارید و صورت خودتان را روی آن قرار دهید . برای اینکار نیاز به نرم افزاری مخصوصی دارید که سایت پاتوق یو برای شما آن را قرار داده است . Face Off Max نام این نرم افزار است . با این نرم افزار می توانید به راحتی و به تشخیص خود نرم افزار صورت اشخاص دیگر را در عکس ها بردارید ، و صورت خودتان را قرار دهید . شاید جالب باشد صورت خود را روی بدن اشخاص معروف قرار دهید ! با این نرم افزار به راحتی هرچه تمام تر ممکن است .
توضیحات / دانلود گزارش کد : 186
خلاصه داستان :

دانلود انیمیشن کم حجم و کوتاه مرد کاغذی - Paperman

برای این پست پاتوق یو انیمیشن کوتاه و کمدی مرد کاغذی را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم . Paperman 2012 ساخته سال 2012 میباشد و با کیفیت 720P اماده دانلود شده است. داستان مرد کاغذی که انیمیشنی از طرف کمپانی دیزنی و نامزد اسکار نیز شده است، روایت زندگی مرد تنهای جوانی است که در نیویورک زندگی می کند. در یک صبحگاه وقتی که وی به طور اتفاقی با زن زیبای جوانی ملاقات می کند، سرنوشتش عوض می شود و …

توضیحات / دانلود گزارش کد : 185
خلاصه داستان :

مجموعه کاغذ دیواری دسکتاپ گوناگون و با کیفیت - Incredible Mixed Wallpapers

در این پست پاتوق یو برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا و تماشایی با موضوعات گوناگون آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعا ۱۶۰۰×۱۲۰۰-۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 184
خلاصه داستان :

پاکسازی کامل نرم افزارها با Total Uninstall Pro 6.2.3

توسط نرم افزار Total Uninstall Pro شما قادر به حذف برنامه های کاربردی بدون نیاز به برنامه Add/Remove ویندوز می باشید. کافیست تا نرم افزار مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید تا Total Uninstall آن را تجزیه و تحلیل کرده و فایل ها ، فولدرها ، کلیدهای رجیستری و اعتبار آن ها را شناسایی کرده و در یک نمای درختی نشان می دهد. شما می توانید جزئیات نرم افزار را مرور کرده و آیتم های مورد نظر خود را جهت حذف شناسایی کنید . نرم افزار Total Uninstall هم اکنون آماده پاکسازی نرم افزارهای آنالیز شده می باشد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 183
خلاصه داستان :

Super Mario Micro edition 1.2.5 - ورژن آندروید بازی خاطره انگیز سوپر ماریو

بازی قارچ خور یا همان سوپر ماریو را تمام دهه ی 60 ی ها حتما به خاطر دارند بازی اعتیاد اوری که بخشی از زندگی کودکان ان زمان شده بود ! خوب در این پست نسخه اندروید سوپر ماریو را با نام Super Mario Micro edition 1.2.5 برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم . با همان آب و تاب و با همان مراحل و این دفعه برای تبلت ها و گوشی های اندرودی شما این بازی قابلیت نصب بر روی آندروید 2.1 به بالا را دارد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 182
خلاصه داستان :

دانلود بازی کم حجم و هیجانی طناب را ببر - Cut the Rope

شاید تمام کسانی که گوشی اندروید دارند حداقل یکبار Cut the Rope را بازی کرده اند در این پست نسخه کامپیوتر این بازی معروف و کم حجم را برای شما اماده دانلود کرده ایم . .این بازی در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید .در این بازی ۲۷۵ مرحله وجود دارد و شما باید در مراحل مختلف ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را در دزدین آبنبات ناکام گذارید.  

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 181

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان